Kierownik
Beata Ciszek
tel. 47 733 52 81
fax: 47 733 53 54
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Do zadań Sekcji Zamówień Publicznych należy w szczególności:
1) prawidłowe przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz ich dokumentowanie;
2) sporządzanie planu zamówień publicznych na dany rok;
3) prowadzenie rejestru postępowań i udzielanych zamówień publicznych;
4) opracowywanie informacji i sprawozdań dotyczących zamówień publicznych Uczelni;
5) weryfikacja prawidłowości i kompletności wniosków o udzielenie zamówień publicznych;
6) opracowanie specyfikacji warunków zamówienia z uwzględnieniem wymagań określonych przez Dysponentów Środków we wniosku o przeprowadzenie postępowania, w tym opisu przedmiotu zamówienia i projektowanych postanowień umowy;
7) opracowanie i publikacja ogłoszeń w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
8) proponowanie trybu postępowania i kryteriów oceny ofert we wnioskach o udzielenie zamówienia publicznego;
9) udział w pracach komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
10) udział w postępowaniach spornych, tj. dotyczących środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych;
11) przygotowywanie propozycji wewnętrznych uregulowań prawnych dotyczących udzielania zamówień publicznych;
12) prowadzenie rejestru umów zawartych przez Akademię Policji w Szczytnie;
13) archiwizacja dokumentacji zamówień publicznych oraz innej dokumentacji wytworzonej w Sekcji Zamówień Publicznych;
14) obsługa platformy zakupowej w zakresie wydatków do 130 000 zł netto;
15) opracowywanie aktów prawnych komendanta-rektora oraz uchwał Senatu i Kolegium Uczelni z zakresu zadań Sekcji Zamówień Publicznych.