Herb Polski

Kierownik
Beata Ciszek

 call tel. 47 733 52 81

 e-mail e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 


Do zadań Sekcji Zamówień Publicznych należy w szczególności:

1) prawidłowe przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz ich dokumentowanie;

2) sporządzanie planu zamówień publicznych na dany rok;

3) prowadzenie rejestru postępowań i udzielanych zamówień publicznych;

4) opracowywanie informacji i sprawozdań dotyczących zamówień publicznych Uczelni;

5) weryfikacja prawidłowości i kompletności wniosków o udzielenie zamówień publicznych;

6) opracowanie specyfikacji warunków zamówienia z uwzględnieniem wymagań określonych przez Dysponentów Środków we wniosku o przeprowadzenie postępowania, w tym opisu przedmiotu zamówienia i projektowanych postanowień umowy;

7) opracowanie i publikacja ogłoszeń w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;

8) proponowanie trybu postępowania i kryteriów oceny ofert we wnioskach o udzielenie zamówienia publicznego;

9) udział w pracach komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

10) udział w postępowaniach spornych, tj. dotyczących środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych;

11) przygotowywanie propozycji wewnętrznych uregulowań prawnych dotyczących udzielania zamówień publicznych;

12) prowadzenie rejestru umów zawartych przez Akademię Policji w Szczytnie;

13) archiwizacja dokumentacji zamówień publicznych oraz innej dokumentacji wytworzonej w Sekcji Zamówień Publicznych;

14) obsługa platformy zakupowej w zakresie wydatków do 130 000 zł netto;

15) opracowywanie aktów prawnych komendanta-rektora oraz uchwał Senatu i Kolegium Uczelni z zakresu zadań Sekcji Zamówień Publicznych.